13 Mayıs 2010 Perşembe

İNVERT ŞURUP MADURU KARAKOVANLAR::))

Bu salkım benim bu seneki karakovan dan. Zavallılar invert şuruptan zehirlendiler ve artık kovana sıgmamaya başladılar.
Karakovan artık doldu ve yerim dar demekte. Karakovanların en büyük sorunlarından birisi kovana mudahale şansınız olmaması. Zaten mudahale edilebiliyorsa adı karakovadır, orjinal karakovana mudahale yapılamaz, çakma olur ise ona karışmayız. Şimdilerde karakovanın oğul vermesini beklemekteyim. Her geçen gün taşması öncen ve arkadan çogalmaya devam ediyor.
Benim doktorun bu işten haberi yok. Kendileri başka işlerle uğraşırken karakovanını bir ziyaret ettim. Yanında açacam bozulacak diye düşündüm. Bu kara kovanla bendeki arasında bariz fark var. Bendeki F1 karniyoldu, bu karakovanda ne oldugu belli olmayan bir anaarı mevcut. Birde ben arıyı karakovana silkelediğim tarih çok geç idi.

Muhteşem abide bu karakovanı invert şurupla besledi bende invert kullandım.


Doktorum zaten kilosundada anlaşılacağı üzere diyet uzmanıdır.

Yani yemek ve lezzet işlerini çok iyi bilir.





Izgara kullanırken elinizi yakmayın::))

Yoksa suratınız yukardaki gibi olur.

Yandım diye bagıramazsınızda::))

Kabına sıgmayan karakovanım.

Hani kış boyu zehirlemeye çalıştığım.

Artık pes etti madem bu kadar sürede beni invert şurupla öldüremedin, bende alıp başımı gidecegim demek istiyor.

Sizce başka bir şey anlaşılıyormu::))))

3 yorum:

  1. Sen bittin arkadaş, benden gizli karakovanımı açtın vede yayınladın ha. Nimet Çavuşoğlundan kötü olacaksın demedi deme:)

    YanıtlaSil
  2. Ali bey,bi arıyı söndüremedin,kesen yazık arıyı HMF ye havale edecegen,İMF ye havale et bakalım sonuç nasıl.Saglıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  3. Ali Abi,
    Vekalet diyerek ızgaraları götürmüşsün. Yalnız Ali abi, Muhteşem Abi bu işten karlı çıkacak gibi gözüküyor. Arıları görme bahenesiyle her hafta ziyarete gelirse senin mangalı söndürmemen gerekir
    .
    Muhteşem Abi giderken haber ver, bende gelirim yardıma.

    Selamlar,

    YanıtlaSil