18 Mayıs 2010 Salı

GÖZLEM KOLONİSİ

Tüm kovanları bitirdik, sıra geldi gözlem kovanlarına::))
Minicik kovanı işlerin yogunluğu dolayısı ile 2 ayda ancak bitirebildik.
Kerestesi Yalova Kurtköyden Yusuf kardeşin begenmeyip kenara attıgı ıhlamırlardan.
Geçmişte Yusuf Şimşa'ga kovan yapmıştı ve ziyarette bulunmuştuk, oradan getirmiş oldugumuz 3x9x150 gibi ağaçlar vardı. Daha önce anaarı kafesi yapmıştım, bir kaç kalas kaldı, ne bereketli ağaçmış.
Gözlem kovanı, gözlem bittiğinde kepenkleri kapatılıp normal hale gelebiliyor.
Saim Gürel arkadaşımızın okul ödevlerindenmiş, inşallah içine muğla arısı koyup sınıfta gözlem kovanını açmazlar::))
Belkide kışın gözlem için bunun degişik ebatlarını yapsak dahada iyi olur::))
Arıcılık zaten gözlemlerden ibaret degilmi?

2 yorum:

  1. SLM...

    Sayın Bakanım.

    Bu kovanı görünce çok makul bir anlaşma yapabiliriz diye düşündüm.Ben bu ilçe tarıma gitmekten kurtulayım sende bana bu iyiliğimin karşılığında bu kovanın 5'lisini hediye ediver.Nasıl fikir :)

    SLM ve Muhabbetle...

    YanıtlaSil
  2. A.selam
    Yusuf beni tehditler yıldıramaz, ilçe tarımın adresi lazım sa verebilirim::))

    Kovan çok şirin oldu, kendimede yapmayı düşünüyorum.

    Kal sağlıcakla.

    YanıtlaSil