9 Kasım 2009 Pazartesi

EGİTİM DEDİKLERİ BÖYLEMİ OLUR

Bu arkadaşımızda doktordur, kendisi resimde bizim doktorla görüşmekte, bizimkinin branş nedir bilmiyorum çünkü şimdiye kadar branşı lazım olmadı. Bu doktorun branşı genel kesim ve cerahmış.::))
Resim, Cahit Özkan.






4 Aralık çarşamba günü arıcılar toplanıp sohbet edecektik, bizim körükçüde abi sana filim kesmesini öğretirim diye koşup gelmişti. Yav gözüne çöpmü battı, toplantı akşam senin bu saatte işin neki demi. Hışırın oradada kendisini zaptedemedim ve ekmek kutusuna el koydum. Kendisine hiç dikkat etmiyor, sen bize lazımsın biraz kendine iyi bak.


Eğitim moralle olur, böyle moralsiz eğitimmi olur, moralimi bozuyor, sonrada diyor ki, yav çok basit.

1 yorum:

  1. Yav arkadaş sen kuş olmadan uçmaya kalkıyorsun. Daha yeni başladık derslere sen fılm kesmeyi öğrenmeden paparaziliğe soyundun hayırlısı bakalım:))

    YanıtlaSil