13 Ocak 2009 Salı

BU GÜN 13 OCAK 2009

Gene yemlik İnvert şurupla fullendi. 13/01/2009



Öğlen yemege gittim hava güzel gözüküyordu.Balkondaki kütük soyetesini bayagıdır uçarken göremedim bir baktım uçuyorlar.İnvert şurup bidonunuda yanıma alarak balkona çıktım.Ben çıktığımda bir arı polen getidi ve içeri daldı bir dahada polenli gelen olmadı.Filimde kütügün içini havalandıran bir arı görüntüledim.




Daha sonrasında kütün arklasına geçtim sanki puan alacak gibi.İlk defa kütük bana saldırdı,şimdiye kadar kaç kez açtım bilmiyorum hiç böyle olmamıştı ve kulagımdan sokuldum.Baktım iş sakat gidip mutfaktan bir karton parçası yakıp geldim.Körük olmadıgında sıgara ve karton çok işe yarar.En son verdiğim invert şurup bitirilmiş.Yemligi gene muma montelemişler.Ben bu arının petek örmesine bir türlü akıl erdiremiyorum.Gene şuruplugu doldurup içeriye sürdüm,şu an peteklerle yemlik arasındaki mesafe 1 cm falan.Bakıyım gene petek örecekmi.




kapatmadan bir filim daha aldım.İlk andaki saldırgnlık bitti.Az duman görünce sakinlediler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder